Tuesday, February 18, 2014

Alhamdulillah. SHAKLEE membantu saya

Bismillahirrahmanirrahim..
Allahumma Solli Ala Sayyidina Muhammad Wa 'Ala Aalihi Wasohbihi Wasallam

Dulu masa sekolah menengah, kulit saya flawless je. Jerawat x de pon. Parut jerawat apatah lagi kan. Rasa bersyukur sangat. Tapi bila je cuti SPM, masa tu, mula lah semua nak timbul. Rasa macam apa tah. Tapi normal lah kan, remaja. Mesti lah ada jerawat. Siapa x de jerawat, tak normal. Haha. Saya ni memang semua nya lambat. Orang masa sekolah menengah dah ada jerawat, saya xde. Orang lain kena chicken pox masa kecik2 sekolah rendah, saya kena masa kat asasi. Arghh.. Semua kena masa dah besar. Tapi at least semua tu dah lepas.
Masa cuti SPM dulu, memang muka ni, kalau x de jerawat baru sebiji tumbuh, memang x sah. Kalau memang tak tumbuh tu, memang heaven gila rasa. Sampai lah saya kat asasi, asyik ada jeraaawat je. Sampai kan kalau pergi kenduri ke raya ke, sedara mestu tegur. Malu kot. Tapi alhamdulillah, lepas saya mengamalkan vitamin Shaklee, jerawat saya semakin beransur pulih. 

Masa mula-mula makan vitamin tu, jerawat banyak gila tumbuh. Pastu risau kot-kot vitamin ni tak sesuai. Lepas google, rupanya tu perkara normal lepas kita makan vitamin Shaklee. Dia bersihkan dalaman kita dulu, buang toxic2 kat badan kita ni. Sebab tu kena banyakkan minum air masak utk mempercepatkan healing process ni. Lama jugak lah healing process ni towards my body. Makan sebulan lebih jugak kot nak baik. Jadi, saya recommend kat korang yang nak try vitamin ni, try masa cuti. Cuti panjang yang 3 bulan ke 2 bulan ke. Kalau try masa kita kat U atau masa sekolah, nanti kawan-kawan nampak kulit kita banyak jerawat during the healing process. Haa.. Dia kena ada starategi jugak en..
Pastu, sekarang ni, alhamdulillah dah ok. Jerawat tu, ada jugak lah tumbuh. Macam saya cakap tadi, siapa yang x de jerawat x normal. Tapi, jerawat tu sekejap je hilang. Parut dia pon dalam masa 2-3 hari dah boleh hilang. Sampai sekarang ni, saya masih lagi consume Vitamin C dan Vitamin E SHAKLEE.

Vitamin ni memang tahan lama tau. Vitamin C tu tahan 6 bulan. Vitamin E pulak tahan 4 bulan. Haa, jimat kan. Tak payah nak asyik beli je.. Korang tak payah membazir duit pergi New York Skin Solution dah. Haha. So, for conclusion, SHAKLEE IS THE BEST PRODUCT!! Haa kauu..

No comments:

Post a Comment

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN