Wednesday, February 22, 2012

Bila bosan



semenjak menjadi seorang penanam anggur ni(menganggur) yang terhormat ni, rupanya2 baru saya tahu kerja ni sangat membosankan. mula2 x lah rasa macam ni, tp semakin lama ia menjadi seperti kudis yan bernanah. bila saya bosan duduk kat rumah kan, mule lh saya termenung. kadang2 saya akan pergi dapur, selongkah2 peti ais. hiii..saya memang suka makan. tp kan, saya lg suka tengok tv. bila bosan jg, saya akan masuk ke bilik n melukis..ni lah antara hobi saya. tp x lah bermakna saya pandai lukis..setakat lukis tiru tu bolehlah. semalam saya ada lukis cartoon manga. saya sebenarnya minat kartun manga. sgt comellll...kalau saya ada komik Jepun pun, saya x lah minat membacanya, saya lebih minat akan kartun nya je..tp kalau best, mungkin saya akan baca. lagipon komik Jepon ni sweet2 kan ceritanya.



ni ada satu benda lagi, adik saya ada suruh saya buat satu karangan untuk dia. dia kata karangan tu untuk pertandingan sebab dia masuk satu pertandingan..pertandingan ape pon saya x tahu. buat ape saya nak ambil tahu? rasanya kan boleh ke saya buat karangan tu? sebab karangan tu kan untuk pertandingan dia, tapi saya yang buatkan. dia suruh saya buat sebab dia cakap,"alah...ko kan x ada kerja, buatkanlah.." saya pon x tahu nak buatkan ke x..
itulah antara hobi yang saya suka buat. kalau korang ada cadangan apa yang boleh saya buat kat rumah ni, bagitahu lah. saya sangat bosan tawww.. thank you.

8 comments:

  1. haha..keje r kak..nt ley belanje aku mkn kt morib...

    ReplyDelete
  2. keje ape? ko bg lh aku keje..
    eleh..bukanke duit ko dh byk skrg..ko lh blanje..anyway, thanks for the suggestion.

    ReplyDelete
  3. haha...hmmm...kt banting ni bnyak keje kosong lg2
    utk pompuan.....tggl ko nk pilih je mne yg sesuai...

    ReplyDelete
  4. kt banting jauh lh..x de sape nk hntr..klu yg dkt2 tu boleh lh kot..

    ReplyDelete
  5. haha..jauh??kata orng jauh perjalnn luas pemandangan..anyway,try r cari keje yg berhampiran tmpat ko mcm kt Batu laut, tg sepat ke...biase bulan 3 ni orang dah mula nk berenti keje..

    ReplyDelete
  6. xdelh..x kisah pon jauh2..tp x de yg nk mghntr..
    knapa pulk buln 3 org berhnti keje?

    ReplyDelete
  7. hmm...sebab mse tu ade sesetengh orang yg nk prepare nk amek result spm..lgpon ade sesetengah tu yg bakal ke PLKN siri ke-2..

    ReplyDelete
  8. saya tag anda & pastikan anda join .. http://feenassya.blogspot.com/2012/02/jawab-11-soal-11.html

    ReplyDelete

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN