Thursday, May 23, 2013

Kawan datang tadi

Bismillahirrahmanirrahim
Alhamdulillah, saya masih dikurniakan kudrat untuk menaip dan menekan huruf "A" ini dengan kuat. Terima kasih Allah. 

Sudah berapa lama saya tidak menukar entry yang latest, menjadi entry yang kedua latest. Pon boleh.. Haha. Okey, as usual, I haven't any interesting idea to be updated in my blog. Tragis tak? Boleh tahanlah kan. Hmmm,, *tariik nafas panjang. Even idea kering kontang, jari ni gatal sangat nak menaip. So, terpaksa akur dengan permintaan jari ini.


Tapi, saya ada cerita sebenarnya. Peningkan? Tadi kata x ada cerita, ni ada cerita pulak. Adoyaii.. Hehe. Siang tadi, sedang duduk bersenang lenang di hadapan tv, tiba-tiba, kawan saya datang menziarah. Hehe. Maklumlah, cuti ni lah kita datang menzirah kawan2. Kalau x bila lagi ye dak? Nanti masing2 dah balik U, rindu pulak kang kan. Hmm

Rancak kami berbual. Semua hal masuk. Dari A sampai W kot, tak lah sampai ke Z. Hihi. Pasal COUPLE, mestilah termasuk sekali. Kawan saya tanya, "Azwa, kau x ada nafsu ke?" Ish, apa punya soalan lah kan, malu. Mana tak nya, saya ni kan x bercouple, dia ingat macam tu lah kot. Pape kan. Haha

And then, dia cakap, "kau try ar couple, sekali je. At least ada experience." Eh, apa ni, apa ni. Tak faham. Seriously, tak faham. Bukan saya yang tak faham, tapi saya rasa kawan saya yang masih x faham. Couple  ni x dibenarkan. Buat apa nak couple. Untuk memenuhi nafsu ke? Untuk berseronok-seronok? Untuk gagal dalam exam? 

But then, saya answered, couple banyak sangat sangat sangat keburukannya. Obviously, bukan nya kita dapat guarantee dia akan jadi husband kita nanti in the future. Jelas-jelas membazir kat situ dan sia-sia. So, saya conclude kat situ, saya berusaha untuk elak dari bercouple. Lagi pon, kalau saya nak pon, rasanya xde kot laki yang nak. Haha.


Ok, stop here. Wassalam. Semoga di lain hari saya ada idea yang best. 

No comments:

Post a Comment

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN