Monday, April 23, 2012

Keputusan UPU bila nak keluar?

Assalamualaikum W.B.T. Jawab ye,, Ingat!! jawab salam tu wajib..Lagipon, tak nak ke doakan kesejahteraan saudara sesama Islam kan.=)

Okey, sekarang ni dah akhir bulan 4 dan kejap lagi bulan 5 pula yang muncul. Macam mana dengan perkembangan diri korang? Yang sekolah tu, kejap lagi Peperiksaan Pertengahan Tahun, persediaan korang macam mana? Ok atau Ko? hihi. Apa pon, saya harap yang terbaik untuk kamu semua. The best..



Yang budak-budak lepasan SPM tahun lepas pulak macam saya, kejap lagi keputusan UPU dah nak keluar. Keputusan Matrikulasi pon kejap lagi keluar. Akhir bulan 4 ni juga kan? Siapa yang cemerlang tu, mesti dapat tawaran kedua-duanya. Harap dapat buat decision yang terbaik untuk diri anda. Saya harap kita sama-sama dapat tawaran yang kita mahukan dan meneruskan pembelajaran kita dengan cemerlang.. Yeah!! Nak tahu lebih lanjut tentang semakan keputusan permohonan UPU 2011 lepasan SPM, KLIK SINI..

Agak-agaknya, macam mana lah kehidupan kita dekat U nanti kan? Kehidupan kat sana serba mencabar. Kan? Yelah.. kat U kene guna banyak duit kan. Buku kene beli sendiri. Dah x ada dah buku teks pinjaman, macam kat sekolah dulu. So, kita kene bijak macam mana nak cari duit, dan yang paling penting, jangan boros!! Salah satu caranya, daftarlah kat churpchurp. Dengan churpchurp kan, kita boleh buat duit. Kalau nak daftar, KLIK SINI..

Sebelum tu, klik sini--->>JOM BELAJAR ENGLISH !! Nanti senang nak speaking kat U nanti. Hehe..



Semoga kita semua dapat meneruskan pembelajaran kita dengan cemerlang dan semoga dipermudahkan segala urusan kita. Ameen..

3 comments:

  1. haha.. churp2 tu tmpat kita jana duit poket.. daftarlah..

    ReplyDelete
  2. Gud luck masuk U nanti. :)
    doakan bdk2 spm thn ni plak ea. hihi.

    ReplyDelete

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN