Monday, November 19, 2012

Busy 3 hari

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh..
Hai,, Ape khabar? Almaklumlah, dh lame ku tidak meng"update" entry kat blog ku yg sudah sekian lama x ku buka ni.. Harap2 anda semua sihat2 belaka hendaknya.. First of all, terima kasih lah sebab sudi buka blog saya ni..

Ok, back to the topic.. Memandang kan cuti sekolah dah start, so banyak lah kad2 walimatul urus kat depan rumah kite ni.. Ye dak?? Biasalah, dah jd adat kat malaysia ni kn, kn. kn. X ketinggalan juga kepada saudara saya ni merangkap jiran saya.. Yeayy, dah bergelar isteri dah dia ni.. Tahniah kak elin.. Alhamdulillah. :)

Saat upacara membatalkan air sembahyang..
Start hari jumaat, dah mula lah aktiviti rewang bak kata orang jawa.. Bergotong royong memasak lah gitu maksud sebenarnye.. huh*hembus nafas panjang.. Hari sabtu, majlis akad nikah berlangsung.. Saya pon pergi melihat org nikah.. Biasa lah, x pernah kot tengok orang nikah.. So, ambik peluang keemasan ni cepat2.. hehe

Bergambar bersama ibu pengantin perempuan

Bersama adik2 pengantin perempuan ; syakila & faiznur


Kenduri berlangsung pada hari Sabtu dan Ahad.. Seronok sangat bila jiran kahwin.. Senang nk datang.. Jalan kaki je.. Boleh pulak camtu kan.. Tapape.. haha..
Saya, adik2 pengantin, dan jiran saya yang lain semua berdandan je kerje.. Ape dah.. Rumah saya jd port kami,, haha.. 

Ok,, setakat ni je lah,, Nk recover balik kepenatan... Hee,, padahal x penat mana  pon.. Ok,, caw..
Assalamualaikum.. Pray For Gaza.. Tentera Israel are terrorists..

No comments:

Post a Comment

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN