Monday, November 19, 2012

Vlogger hebat

Assalamualaikum.. 
Jawab ye.. Kita doakan saudara sesama Islam tu kan BAGUS & TERBAIKK,.,

Ok, nak tau x.. Sekarang ni, bila keboringan melanda, saya tengok you tube,, hehe.. Ye lah,, saya sekarang ni tengah terperuk je kat rumah.. Cuti sem lama sangat.. :( Dan alhamdulillah, result exam sem 1 saya boleh tahan lah.. Saya bersyukur sangat.. Thank you Allah.. 

Ok, dah melalut panjang.. Back to pasal u tube tadi,, dekat u tube, saya bukan tengok cerite aku terima nikahnye ke hapa,, bukan,, saya tengok video yang telah di karya oleh vlogger terhebat tanah air..Siapa x kenal dengan MatLuthfi, Anuar Hadi(gambar kat atas tu anwar hadi lah), kenal kan?? haa,, bagus2.... Dan vlogger yg saya baru kenal,, Shahrin.. sorry lah,, ketinggalan sikit.. 

Seronok sangat saya melihat video diorang ni.. Shumel2 pulak tu.. hehe..  Dapat release stress.. Good job.. 
Ok, kalau sedih, tengok video diorang ni ye.. 
Selamat ber you tube.. ^^

No comments:

Post a Comment

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN