Friday, November 23, 2012

Yang paling diminati

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakaaaatuh..

Ni saya baru habis watched Shout Award kat 8TV.. Anugerah yang saya nanti-nantikan ialah social media.. Guess what?? Mat Luthfi menang.. Saya peminat MatLuthfi90 taw.. Congratulation.. Saya nak buat request boleh x? Saya nak jumpa Mat Luthfi.. Hmm, hanya tinggal impian je lah..

Ni dia hero.. Yeah!!

Sekarang, saya bukanlah nak cerita pasal Shout Award ni.. Tapi saya nak cerita pasal ayah saya.. Kan saya dah janji semalam nak post cerita pasal ayah saya. Haa, dah baca belom entry yang saya tulis samalam? Kalau belom, pergi kat SINI ye..

Saya nak share benda yang ayah saya minat. Ayah saya peminat motor berkuasa tinggi. Alahh, moto besar tu.. At the first ayah saya beli moto tu, saya sangat lah x setuju. Ye lah, duit banyak2 habiskan beli moto.. Saya rasa tu macam membazir. Kan elok kalau duit tu dikumpul, guna untuk pergi haji ke.. Kan ada faedah nya tu.. Hehe.. Hmmm, tapi dah minat kan, apa hak kita nak halang.. Lagipon bukan guna duit saya pon.. 
But eventually, saya dah x kisah dah pon.. Bahkan saya pulak yang minat.. Hehe.. Apa dahh..

Ni adik saya yang last,, dia menggayakan moto ayah..

Nak poyo sekejap

Haa, ni lah ayah saya.. Ni masa berkonvoi.. Bergambar kat
moto orang..

Ayah bersama emak.. Ni bukan moto ayah saya. Moto ayah saya yang sebenar,
 tu, yang ada gambar adik saya tu.. Kat atas ..




Okay, ni sahaja lah yang saya ingin share bersama korang.. Share lah jugak bersama saya, apa yang ayah korang minat.. Nak tahu jugak..
Thank you very much.. <3




2 comments:

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN