Tuesday, January 15, 2013

UIA aku datang

Assalamualaikum..
Jawab jangan tak jawab, WAJIB!!

Esok dah hari Rabu. Pastu, pejam celik, pejam celik, dah hari Sabtu.. Arghhh, on tomorrow Sunday, saya akan bergerak ke tempat saya menuntut ilmu.. UIA I will there.. Seriously, saya masih tak percaya.. Tolong tampar saya. Adakah saya sedang bermimpi?? Ya Allah, ni realiti ke apa ni? Awak, cepatlah tampar.. Ouchh!! Sakit lah.. Betul lah!! Saya kat alam realiti. No more mimpi-mimpi lah. Azwa, bangkit, matahari dah tinggi. Bakpa lah cakap mimpi-mimpi ni.. Hari Ahad ni kau dah nak balik!!
Baju, cepat packing!! Barang-barang mandi, dah complete ke belum?? Luggage kat bawah katil tu dah keluarkan ke belum?? Ohoiiii,, Azwa!!! 

Nampak tak serabutnya fikiran saya sekarang ni. Macam dah tak terurus dah rasanya . HANYA DISEBABKAN AKU DAH NAK BALIK!! Hmmm, tak berbaloi langsung hidup tak terurus, hanya disebabkan hal itu!! Entah pape lah aku ni.. Hish!! *tumbuk-tumbuk pipi yang sangat chubby ni.. Tapi itu semua betul, tak tipu taw. Saya langsung tak bersedia menghadapi hari Ahad ni. Langsung!! Huh!! Eh, mengeluh nampak.. Ish ish ish.. 


Tengok lah tu. Luggage tu baru je semalam saya keluarkan dari bawah katil. Baru ada kesedaran yang hari cuti bakal berakhir. Hmmm, tapi saya ni memang terkenal dengan sikap pemalas nya bila kat rumah. Dah namanya pemalas, mesti lah pemalas kan. Haha.. Tapi saya ni takde inisiatif nak berubah langsung. Has anyone can motivate me? Untuk jadi seorang yang rajin.. Hmmm, tolong.. *merayu ni.. 

Jadi, saya berazam esok, saya baru nak mulakan sesi per'packing'an baju, dan semua stuffs yang berkaitan, yang perlu saya bawa ke 'Mahallah Khadijah'(nama salah satu asrama di UIA) Ahad nanti. Baru nak kemas,, ish ish ish.. *geleng kepala 3 kali .. Doakan saya mencapai azam saya.. 

note to self: dapatkan dean's list ehh..

4 comments:

  1. uia matric ek? kolej khadijah tu yang ada lif tu kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah.. awak pernah belajar di sana jugak ke?
      or awak pernah dtg sana?

      Delete
    2. saya ex uia ;) grad di gombak yr 2008..hehe..dah tua dah kot

      Delete

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN