Sunday, December 9, 2012

Sabar! Kat Bangkok ada lagi

Assalamualaikum
Jawab, jangan tak jawab, WAJIB

Ya Allah, sekarang ni, ermm memang lah,, sabar je lah,, frust tau tak? Frust frust frust.. Huh!! Astaghfirullah Al-'Azim.. Sabar sabar *sambil usap dada yang bidang ni.. Pasaipa dengan saya ni?? Yelah, tengok tak bola tadi,, semi final pertama.. Harimau Malaya vs Gajah Putih,, putih lah sangat gajah tu.. Geram ni geram.. Ishh, sabar sabar..
Masa separuh masa pertama 0-0.. Tapi ok lah, puas hati jugak lah dengan game Malaysia.. Pertahanan ok lah.. Masa separuh masa kedua, Harimau Malaya berjaya menyumbat gol pertama. Hantaran cantik dari Mahali Jasuli beri kepada Norshahrul Idlan Talaha berjaya menembusi gawang gajah yang putih sangat tuuu.. *sarcasm.. Ok, pastu pada masa yang ke berapa entah, Thailand berjaya menyamakan kedudukan dan sekarang 1-1.. Hmmm,, Harimau Malaya mencuba untuk menambah 1 lagi gol.. Tapi tidak berjaya sehinggalah wisel penamat dibunyikan... 
X apa, nanti kita akan berlawan di  Bangkok pulak.. Semoga di sana harimau kita mampu mengalahkan gajah putih tu.. In sha Allah,, kita doakan sama-sama semoga Harimau Malaya berjaya. MALAYSIA BOLEH..
Terima kasih

1 comment:

  1. Insaallah Malaysia akan bangkit ..percayalah. HIDUP MALAYSIA..

    mselim3.blogspot.com

    ReplyDelete

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN