Wednesday, December 19, 2012

Tukar header

Assalamualaikum..
Jawab jangan tak jawab, WAJIB!!

Ermm,, memang malam ni saya tak boleh tidur.. First time kot tidur lambat macam ni. Maaf lah, saya ni boleh dikatakan jenis yang tidur awal lah jugak.. Sebab kalau kat asrama dulu saya lah antara orang yang tidur awal.. Ermmm, sekarang dah pukul 2:01 a.m.  masih celik lagi mata saya ni ha.. Segar je pulak tu.. Mana tak nya, siang tadi saya pulun habis tidur.. Hahaha. *gelak jahat. Di tambah pulak siang tadi hujan, huh, tak payah cakap lah,, memang zzzzzzz memanjang.. 

Disebabkan mata ni tak boleh nak lelap, saya pon apa lagi,, ngadap lappy ni memanjang.. Entah-entah lappy ni pon dah naik muak, asyik muka saya je yang duduk depan dia. "Huh, kau nak muak ke hapa ke, aku tetap tak akan tarik muka dari kau" *Eh, saya marah dengan lappy, bukan dengan awak.. Hihi..

Malam ni, saya nak tukar mood lagi.. Bukan tukar mood apa pon.. Tukar mood blog ni haa.. Saya tukar header.. Kihkihkih.. Haritu bukan ke baru je tukar header blog, ni nak tukar lagi. Haha,, saya memang gini, dah tukar sekali, asyik nak tukar je lepas tu.. Mengada-ngada.. Haha.. Tapi kan, header kali ni lain sikit dari yang before this. Macam kelakar lah pulak.. Gambar limau yang terhenjot-henjot tu yang membuatkan saya rasa macam nak gelak tergolek-golek. Amboi, over pulak aku ni.. Kelakar tak awak rasa? Gelak lah walau awak rasa tak kelakar.. Hihi..
Terima kasih.. 

2 comments:

  1. Ha'ah... Dah brape kali dah Sera tukar Header.. :0
    Header yg ni cantik.. comel limau tuh gerak-2 :')

    ReplyDelete

 
Blog 100% edited and touched by CIK LIMEGREEN